Akcja była organizowana w ramach wspólnego projektu obszaru metropolitalnego Gdańsk-Gdynia Sopot. Swoje ceny obniżyły m.in. salony kosmetyczne, hotele czy siłownie. Ideą akcji jest zachęcenie mieszkańców miast do spędzenia czasu w przestrzeni publicznej. Ponadto dzięki obniżonym cenom klienci mają okazję spróbować np. nowych usług czy produktów, na które nie mogli sobie do tej pory pozwolić. Porozmawialiśmy z przedstawicielami punktów gastronomicznych, które brały udział w tegorocznej edycji. Czy akcja zachęciła tczewian do opuszczenia domów i skorzystania z ich ofert? Rozmówcy zgodnie twierdzą, że ruch w lokalach był wzmożony i mieli dużo więcej pracy:
Część przedsiębiorców oferowała klientom zniżki na wszystkie towary, inni zaś na potrzebę akcji zaproponowali specjalne oferty:
Wszyscy rozmówcy zapowiadają, że chętnie przystąpią do kolejnej edycji "Weekendu za pół ceny" i zaoferują tczewianom atrakcyjne zniżki.
Napisz komentarz
Komentarze