Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 04:31
Reklama

Za nami "Weekend za pół ceny". Sprawdziliśmy, czy tczewianie byli zainteresowani akcją

21 i 22 kwietnia dziewiętnastu tczewskich przedsiębiorców brało udział w akcji "Weekend za pół ceny. Rozsmakuj się w Metropolii" i obniżyło ceny swoich towarów oraz usług. Czy zachęciło to mieszkańców miasta do wyjścia z domu? Jak poinformowali nas przedstawiciele lokali - "Weekend za pół ceny" przyciągnął wielu tczewian.
Za nami "Weekend za pół ceny". Sprawdziliśmy, czy tczewianie byli zainteresowani akcją

Autor: fot. materiały prasowe Urzędu Miejskiego w Tczewie

 

Akcja była organizowana w ramach wspólnego projektu obszaru metropolitalnego Gdańsk-Gdynia Sopot. Swoje ceny obniżyły m.in. salony kosmetyczne, hotele czy siłownie. Ideą akcji jest zachęcenie mieszkańców miast do spędzenia czasu w przestrzeni publicznej. Ponadto dzięki obniżonym cenom klienci mają okazję spróbować np. nowych usług czy produktów, na które nie mogli sobie do tej pory pozwolić. Porozmawialiśmy z przedstawicielami punktów gastronomicznych, które brały udział w tegorocznej edycji. Czy akcja zachęciła tczewian do opuszczenia domów i skorzystania z ich ofert? Rozmówcy zgodnie twierdzą, że ruch w lokalach był wzmożony i mieli dużo więcej pracy:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Część przedsiębiorców oferowała klientom zniżki na wszystkie towary, inni zaś na potrzebę akcji zaproponowali specjalne oferty: 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Wszyscy rozmówcy zapowiadają, że chętnie przystąpią do kolejnej edycji "Weekendu za pół ceny" i zaoferują tczewianom atrakcyjne zniżki. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama