Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 27 listopada 2024 08:36
Reklama

Dzwoni do ciebie nieznany numer. Odbierasz i…

Korzystasz z abonamentu? Doładowujesz telefon kartą? Nieważne, bo pewnego dnia i tak może zadzwonić do ciebie tajemniczy numer. O co chodzi?
Dzwoni do ciebie nieznany numer. Odbierasz i…

Autor: Canva

 

Numer będzie próbował połączyć się z tobą o różnej porze i niekoniecznie tylko raz. Osoba po drugiej stronie słuchawki spyta, czy jesteś zadowolony z usług telekomunikacyjnych i zaproponuje ci współpracę.

 

To oni do ciebie dzwonią

 

Z nieznanych numerów najczęściej dzwonią do nas teleankieterzy zajmujący się badaniem rynku, a konkretnie – preferencji klientów operatorów komórkowych. Takie badania są potrzebne firmom, żeby lepiej dostosować swoją ofertę do potrzeb konsumentów. Dlatego nie powinno nas dziwić, że ankieter może do nas zadzwonić nawet kilka razy w krótkim czasie. 

Podczas takiej rozmowy, po poinformowaniu o tym, że wszystko jest nagrywane, teleankieter zapozna nas z zasadami udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące naszych nawyków związanych z korzystaniem z telefonu i zacznie zadawać pytania. Rozmowa zwykle trwa nie dłużej niż 10 minut.

 

Zaproponują ci współpracę

 

Na początek spyta o sposób opłacania usług telekomunikacyjnych, a następnie poprosi o to, byśmy ocenili operatora, z usług którego korzystamy – w tym jego ofertę. Otrzymamy możliwość dokonania oceny w pięciostopniowej skali – od „bardzo źle” do „bardzo dobrze”. 

Ankieter poprosi nas też o podanie ogólnych danych, takich jak wiek, płeć czy miejsce zamieszkania (duże miasto, małe, wieś) i zaproponuje dodatkowy zarobek na wypełnianiu ankiet online. 

Jeśli zdecydujmy się skorzystać z opcji zarabiania, na naszą skrzynkę e-mailową, której adres podaliśmy teleankieterowi, przyjdzie szczegółowa oferta współpracy. Ofertę możemy zaakceptować lub odrzucić. 

Teleankieterom zależy na pozyskaniu dużej liczby chętnych do współpracy, bo w ten sposób mogą oni regularnie zbierać informacje na temat rynku i przekazywać je swoim zleceniodawcom. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama