Mieszkaniec Trójmiasta odegrał kluczową rolę w odświeżeniu klasycznej postaci Lary Croft w remasterach gier Tomb Raider I-III.
Od fana do twórcy
Utalentowany fan Lary z Trójmiasta, Konrad Majewski, odpowiada za odświeżony model Lary Croft w pakiecie Tomb Raider I-III Remastered, a także za rendery, loading screeny i lip-synch. Przy nowych wersjach klasyków pracowało bardzo wielu oddanych fanów panny Croft z całego świata. Dowiedzcie się więcej o Polaku, który zachwycił cały fandom serii Tomb Raider. Słuchając rozmowy, którą na antenie naszego radia przeprowadzili Aleksandra Hotowy i Bartosz Listewnik.
Okazuje się, że firma Saber Interactive, która wyprodukowała remastery na zlecenie Aspyr Media, zatrudniła do tego projektu fanów panny Croft z całego świata. Efekt jest taki, że o wyglądzie poszczególnych elementów remasterów nie decydowali artyści przypadkowo przypisani do tego zadania. Zajęły się tym osoby, które znają całą serię na wylot i włożyły serce w to, by najstarsze gry z Larą zostały odświeżone w sposób wierny i godny.
- laracroft.pl
27-letni Konrad Majewski odpowiada za nowy model klasycznej Lary, który możemy podziwiać w nowym TR1, TR2 i TR3.
Odpowiadam za wizerunek Lary we wszystkich trzech częściach i materiałach promocyjnych. Stworzyłem również ludzkie postacie w TR1 - Natlę, Larsona i Pierre'a" - wyjaśnia nam Konrad i dodaje: "Przy tworzeniu modelu moją inspiracją była jedynie Lara z filmików FMV z TR 1-3 z delikatną nutką Disneya/Pixara oraz odrobiną mojego własnego stylu. Ponadto jestem odpowiedzialny za stworzenie animacji twarzy w przerywnikach filmowych.
- Konrad Majewski
Jak opowiedział na naszej antenie Konrad, jest on fanem Lary Croft od dzieciństwa i praktycznie wychował się na tej postaci. A wszystko zaczęło się od tego, że obserwował swojego tatę, jak grał w Tomb Raidera. Później niemal naturalnie sam stał się oddanym fanem serii.
Napisz komentarz
Komentarze