Od 2 do 23 września będzie trwać otwarty nabór dla osób chętnych do pracy na rzecz rewitalizacji.
Kadencja Komitetu trwa 3 lata.
Komitet Rewitalizacji - jakie są jago cele i działania?
Komitet stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami miasta oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Tczewa w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny działań w procesie rewitalizacji.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określone zostały w Regulaminie Komitetu Rewitalizacji przyjętym Uchwałą Nr IV/40/2019 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 31 stycznia 2019 r.
- UM w Tczewie
Komitet liczy do 24 członków.
Jak można się zgłosić?
Formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami obowiązującymi kandydatów, należy złożyć w formie papierowej do 23 września do godz. 12:00 na adres: Urząd Miejski w Tczewie, 83-110 Tczew, Plac Marszałka J. Piłsudskiego 1 – w przypadku wysyłki pocztą lub osobiście do Biura Obsługi Klienta UM, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1.
Za datę doręczenia uważa się datę wpływu do Urzędu Miejskiego w Tczewie. Formularze zgłoszeniowe złożone w innej formie niż na wzorze załączonym poniżej lub po upływie wyznaczonego powyżej terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Ewentualne pytania dotyczące naboru należy kierować na adres: [email protected], telefonicznie pod numerem tel. 58 77-75-341 lub 58 531-76-41 (Wydział Rozwoju Miasta).
Formularz zgłoszeniowy i wszystkie potrzebne informacje dostępne są na stronie www.tczew.pl.
Napisz komentarz
Komentarze