Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 23 lutego 2025 13:40
Reklama

Tczew: Doręczanie decyzji podatkowych. Co warto wiedzieć?

W 2025 roku doręczanie decyzji podatkowych w Tczewie będzie realizowane przez 15 urzędników.
Tczew: Doręczanie decyzji podatkowych. Co warto wiedzieć?

Autor: Aleksandra Kęprowska

 

Proces ten potrwa od 31 stycznia do 22 lutego (włącznie). Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące tej akcji.

 

Harmonogram i godziny doręczeń

 

Decyzje będą doręczane w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9:00 do 20:00. W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.

 

Zasady doręczania

 

  • Doręczyciele to pracownicy urzędu, którzy nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.
  • Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych.
  • Osoby odbierające decyzje proszone są o złożenie czytelnych podpisów oraz dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.

 

Doręczanie decyzji przez sąsiadów

 

W sytuacji, gdy adresat nie może osobiście odebrać decyzji podatkowej, urzędnik może pozostawić dokument u sąsiada, pod warunkiem, że ten zobowiązał się do przekazania jej właściwemu odbiorcy. Decyzje, które z różnych powodów nie zostaną doręczone adresatom do 22 lutego 2025 roku, będą przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.

 

Ważne informacje dla mieszkańców

 

Mieszkańcy proszeni są o współpracę z urzędnikami i przestrzeganie powyższych zasad, aby proces doręczania decyzji podatkowych przebiegał sprawnie i bez zakłóceń.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama