Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 12 lutego 2025 10:01
Reklama

Światowy Dzień Kociewia: nowy projekt i rozmowa z Piotrem Kończewskim

Czym jest projekt "Marka turystyczna KOCIEWIE" i jakie korzyści przyniesie naszemu regionowi? Opowiedział nam o tym w piątek, 7 lutego Piotr Kończewski z LOT Kociewie.
Światowy Dzień Kociewia: nowy projekt i rozmowa z Piotrem Kończewskim
Aleksandra Kęprowska / Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE

 

10 lutego obchodzimy Światowy Dzień Kociewia, ustanowiony na pamiątkę pierwszej pisemnej wzmianki o regionie w formie "Gociewie", która miała miejsce w 1807 roku. 

- Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE

 

Kociewski "znak jakości"

 

W poniedziałek, 10 lutego na antenie Radia Tczew będziemy świętować Światowy Dzień Kociewia. W ostatni piątek naszym gościem był Piotr Kończewski, przedstawiciel Lokalnej Organizacji Turystycznej Kociewie, który opowiedział o planach na ten szczególny dzień oraz o nowym projekcie "Marka turystyczna KOCIEWIE".

 

fot. Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE (FB)

 

 

 

Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się m.in.: jak przebiegła niedawna wizyta przedstawicieli Kociewia w Sejmie i dlaczego właśnie 10 lutego obchodzimy Światowy Dzień Kociewia. Jednak przede wszystkim, poznaliśmy najważniejsze założenia najnowszego projektu LOT-u "Marka turystyczna KOCIEWIE”. 

 

Laureatów poznamy 10 lutego na naszej antenie

 

Nie zdradzimy jeszcze tegorocznych laureatów, ale możemy zapewnić, że nagrody powędrują do czterech podmiotów z różnych zakątków Kociewia. Co ważne, certyfikaty "znaku jakości Kociewia" będą wręczane bezpośrednio w miejscach działalności laureatów.

Radio Tczew oraz Telewizja Tetka będą towarzyszyć Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE podczas wręczania wyróżnień. 

 

Nowy projekt "Marka turystyczna KOCIEWIE" ma na celu wyróżnienie podmiotów, które nie tylko oferują wysokiej jakości usługi i produkty, ale również utożsamiają się z wartościami Kociewia. To gwarancja, że odwiedzając te miejsca, wspierasz lokalny biznes i kulturę. 

- Piotr Kończewski, LOT Kociewie

 

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy z Piotrem Kończewskim: 

 

 

"Marka turystyczna KOCIEWIE" jest wynikiem powstania dokumentu pn.: „Strategia rozwoju i komercjalizacji marki regionu Turystycznego Kociewia na lata 2024-2030” jako efekt działań projektu realizowanego przez LOT KOCIEWIE w ramach dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama