Ilość a jakość
Na samym początku trzeba podkreślić, że ilość słów kluczowych nie zawsze przekłada się na lepsza pozycję. Ta bowiem będzie zależeć od dwóch czynników – adekwatności fraz oraz specyfiki wybranej branży. Aby za ilością szła jakość, trzeba rozważyć kilka możliwości pozycjonowania. Oto one.
Pozycjonowanie jednej bądź kilku słów kluczowych
W zawiązaniu do tego, co napisano już o branży – wybór jednej lub zaledwie kilku fraz okaże się adekwatny dla tych, którzy prowadza mały, wręcz niszowy biznes. Co za tym idzie, często będą to bardzo specjalistyczne firmy.
Nie można spodziewać się jednak, że mała ilość słów kluczowych przyniesie ten sam stopień zaangażowania internautów, co wybór kilkunastu fraz. Dodatkowo istnieje ryzyko nałożenia na stronę filtra wyszukiwarki, który ma zapobiec działaniom pozycjonerskim. Jednak mimo takich zagrożeń, budowanie lepszej widoczności w wyszukiwarce za pomocą jednego czy kilku słów kluczowych okaże się właściwe dla wielu mniejszych biznesów.
Pozycjonowanie kilku fraz
Na takim rozwiązaniu skorzystają nie tylko większe przedsiębiorstwa, które muszą liczyć się ze sporą konkurencją. Tego typu pozycjonowanie będzie właściwe i dla mniejszych biznesów – o ile ich celem jest zwiększenie świadomości marki. Dzięki użyciu kilku fraz, użytkownicy będą spotykać się z nią częściej, i to mimo zadawania różnych wariantów pytań.
Pozycjonowanie Long Tail
Jeśli właściciel witryny decyduje się na zastosowane Long Taila, zapewni jej odpowiedni rodzaj linkowania, a także właściwa optymalizację. Stanie się tak ze względu na to, e tego typu działanie nie skupia się na konkretnych frazach, a raczej na maksymalnej ilości odpowiedzi na pewne zapytania, odnoszące się do produktów jego z branży. Wybierając Long Tail, należy pamiętać o konieczności aktualizacji treści na stronie – tak, aby odpowiadała ona na wybrane słowa kluczowe.
PODSUMOWUJĄC
Wybór ilości słów kluczowych, na jakie pozycjonowana będzie strona, zależy w równym stopniu od wielkości firmy, jak i jej konkurencji. Niezbędna będzie tez konsultacja ze specjalistą SEO, który pomoże on wskazać odpowiednie i wartościowe słowa kluczowe! Zachęcamy do odwiedzin strony http://pozycjonowanie-gdynia.com i kontaktu ze specjalistami, którzy zaproponują idealne rozwiązanie dla danego biznesu.
Artykuł sponsorowany