Czym powinna się cechować dobrej jakości odzież reklamowa?
Odzież reklamowa nie musi się specjalnie różnić fasonem od ubrań sprzedawanych w sklepach. Co więcej, materiały użyte do jej produkcji powinny się wyróżniać ponadprzeciętną jakością i nie tracić swoich właściwości po praniu. Dobrze jednak, aby odzież była tak zaprojektowana, żeby z łatwością można było ją oznakować logo firmy, czy też innym charakterystycznym dla konkretnej marki oznakowaniem. Choć teoretycznie oznaczenia te można umieszczać w każdym dowolnym miejscu odzieży, to jednak najczęściej wykonuje się ją w miejscach widocznych np. na piersi koszulki, na jej plecach, często też na mankiecie koszuli. Popularną metodą znakowania ubrań jest sitodruk, jak również termo transfer. Czasami do tego celu wykorzystuje się także haft komputerowy. Ważne, aby napis reklamowy był trwały i dobrze znosił częste pranie i prasowanie.
Miły upominek dla klienta
Nic tak nie buduje więzi z klientem, jak drobny upominek wręczany podczas zakupów lub przy innej okazji. Odzież reklamowa idealnie się sprawdza do tego zadania. Praktyczny T-shirt z logo firmy z pewnością wzbudzi pozytywne skojarzenia z marką. Co więcej, noszony na co dzień, będzie efektywnym nośnikiem reklamy. Nie można się zatem dziwić, że coraz więcej firm inwestuje w tę wyjątkowo skuteczną metodę marketingu. Odzież reklamowa zaopatrzona w logo firmy zwiększa widoczność marki, a osoby, które je noszą są żywą jej reklamą.
Jaką odzież reklamową wybrać?
Decyzja o wyborze odpowiedniej odzieży reklamowej jako narzędzia promocji marki musi być dobrze przemyślana, podobnie jak rodzaj ubrań, na których znajdzie się logo firmy. Wciąż największą popularnością cieszą się tradycyjne koszulki, polary czy też bluzy zaopatrzone w znak firmowy. Dobrym nośnikiem reklamy są także różnego rodzaju czapki i akcesoria. Wszystko zależy jednak od branży, która ma być w ten sposób promowana, a także od nakładów finansowych przeznaczonych na ten rodzaj reklamy. Najbardziej uniwersalną odzieżą reklamową są klasyczne T-shirty. Występują w rozmaitych wariantach kolorystycznych i można je z łatwością zaadaptować praktycznie dla każdej z branż. Ważne, aby były one wykonane z wysokiej jakości materiału i cechowały się ponadprzeciętną estetyką i dbałością o każdy detal.