Po naprawie aplikacji - testy wewnętrzne zostaną wznowione
Próby wyeliminowania problemu z aplikacją nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, w związku z czym operator poprosił obszar metropolitalny o zawieszenie testów. Mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor do spraw polityki rowerowej w Urzędzie Miejskim w Tczewie:
Jakie były powody zawieszenia testów?
Jakie będą dalsze losy Mevo 2.0 będziemy informować wkrótce.
Co na to Obszar Metropolitalny?
Wewnętrzny rozruch Systemu Mevo rozpoczął się 11 kwietnia. W tym czasie współpracownicy OMGGS, przedstawiciele gmin uczestniczących w projekcie, dziennikarze oraz specjaliści sprawdzali nie tylko rowery – 25 tradycyjnych i 75 z napędem wspomaganym elektrycznie, ale również funkcjonowanie systemu informatycznego i całej infrastruktury.
Po tygodniu testów użytkownicy zwracali uwagę na problemy z aplikacją. Kod QR był skanowany zbyt długo, rower nie zawsze można było wypożyczyć od razu po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, aplikacja pokazywała inny poziom naładowania baterii, niż w rzeczywistości, pojawiała się również uwagi na temat dokładności GPS - to część uwag, które zgłaszali pierwsi użytkownicy. Dziś w nocy hiszpański operator City Bike Global zawiesił działanie aplikacji.
Zaplanowane testy służą wykryciu błędów. Każdy błąd wykryty na obecnym etapie minimalizuje ryzyko wadliwej pracy systemu po jego uruchomieniu. Operator, City Bike Global, rozpoczął intensywne prace nad usunięciem usterek. Po naprawie aplikacji - testy wewnętrzne zostaną wznowione.
- fragment oświadczenia
Napisz komentarz
Komentarze