Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklamahttps://www.radiotczew.pl/artykul/16835,zbuduj-sukces-swojej-firmy-razem-z-nami-postaw-na-promocje-i-reklame-w-portalu-radiotczew-pl
poniedziałek, 23 grudnia 2024 14:59
Reklama

Pandora Gate. Sklepy wycofują produkty reklamowane przez youtuberów

Afera, która wstrząsnęła polskim internetem ,odbija się na zarobkach gwiazd sieci. Ze sklepów znikają produkty sygnowane nazwiskami youtuberów. Nie, nie wykupują ich klienci.

Autor: iStock

 

Zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo Team X. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze dzisiaj. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2 dni 

- powiedziała Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossman w rozmowie w portalem wiadomościhandlowe.pl

 

Powód? Pandora Gate.

 

Cel: nieletnie fanki

 

Kilka dni temu na YouTube Sylwester Wardęga ujawnił mroczną tajemnicą polskich celebrytów internetowych. Jeden z bardziej znanych – Stuu – umawiał się z nieletnimi fankami. Częstował je alkoholem, prowadził erotyczne rozmowy w sieci, zapraszał do siebie.

Jedna z dziewczyn wyznała, że niewiele pamięta z wieczoru spędzonego z youtuberem, a rano obudziła się obok niego w łóżku.

Okazuje się, że o sprawie wiedziało wiele osób, a inny celebryta – Marcin Dubiel – miał postępować podobnie. Uwodzili oni dziewczyny w wieku 12-15 lat.

Do 14-latki Stuu pisał np.: „Chcę zawiązać moje nóżki z twoimi”. W innych wiadomościach wręcz proponował romans, chociaż zdawał sobie sprawę z wieku dziewczyny.

 

Ja właśnie mam dziwne uczucie. Tak, jakbym nie wiem, musiał patrzeć za plecy, czy policja nie łapie, bo się z Tobą spotykam. I czy nie będzie tak, że odczujemy bardzo różnicę wiekową i będzie dziwnie, że ci będzie np. dziwnie chodzić ze mną albo mi z Tobą. Nie spotykam się normalnie z laskami, co mają 14 lat.

– pisał Stuart

 

Team X na cenzurowanym

 

Najgorsze jest to, że to fani wielu dzieci i nastolatków. Zarabiali na tym, reklamując różne produkty lub wypuszczając na rynek inne – sygnowane własnym nazwiskiem. I to właśnie te towary znikają teraz ze sklepowych półek.

Rossman wycofał np. kosmetyki, które powstały ze współpracy marki Ingrid z członkiniami Team X, m.in. Agatą „Fagatą” Fąk czy też Natalią „Natsu” Karczmarczyk.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama