Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 26 listopada 2024 01:09
Reklama

Zakupy na Poczcie Polskiej. Półki w e-sklepie uginają się pod towarem

Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy. Na klientów czekają tysiące produktów – często po konkurencyjnych cenach.
Zakupy na Poczcie Polskiej. Półki w e-sklepie uginają się pod towarem

Autor: iStock

 

Dotychczas poczta miała 2 sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i  z artykułami do pakowania i wysyłki. Przez internet można też było zaprenumerować prasę.

W nowym sklepie – oprócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy – można też kupić inne artykuły. 

„Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety” – czytamy na stronie poczty.

 

Jesteś gościem i kupujesz

 

Ceny na wirtualnych półkach sklepu Poczty Polskiej są porównywalne do cen w innych sklepach internetowych. Na przykład blok do akwareli można kupić za 27,49 zł, termofor za 21,21 zł, worki do odkurzaczy za 13,12 zł, spray do czyszczenia łazienki za 10,99 zł. 

Zakupy są nowym sklepie PP są wygodnie. Dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji łatwo wyszukiwać i zamówić towar, który nas interesuje.

Co ważne, żeby zrobić zakupy online w sklepie poczty nie trzeba się rejestrować i zakładać konta. Można to zrobić jako gość.

Za zamówienie możemy zapłacić na kilka sposobów: przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM, za pomocą Google Pay i Apple Pay. 

Od decyzji klienta zależy, gdzie trafi przesyłka – do punktu odbioru lub pod wskazany adres. Odbiorca będzie mailowo informowany o tym, co dzieje się z jego przesyłką. Jeśli jej wartość przekroczy 50 zł, będzie darmowa.

 

Poczta bez papieru

 

Sklep internetowy to kolejny pomysł na cyfryzowanie Poczty Polskiej. Wcześniej wdrożyła ona program „Poczta bez papieru”. Zakładał on m.in. digitalizację procesów i dokumentów oraz wykorzystanie cyfrowych narzędzi i technologii. 

Dzięki temu rozwiązaniu liczba drukowanych stron zmniejszyła się o ponad 26 proc, porównując rok do roku.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama