Gmina Suchy Dąb na łamach swojej strony internetowej przekazała, że chciałaby zmienić nazwę swojego corocznego święta. Samorząd wybierze najlepszą wymyśloną przez uczestnika konkursu.
Jak wziąć udział?
Po wymyśleniu nazwy należy swoją propozycję przesłać na adres mailowy [email protected] lub napisać ją w komentarzu pod postem na Facebooku. Należy to zrobić do 31 sierpnia do godziny 23:00. Każde zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko autora oraz numer telefonu lub mail. W przypadku wpisania nazwy na Facebooku, dane kontaktowe należy i tak przesłać mailem. Jak informuje jednostka, kryteria wyboru to oryginalność oraz powiązanie z lokalną tradycją i charakterem gminy.
Propozycje nie mogą zawierać treści obraźliwych, wulgarnych ani naruszających prawa osób trzecich.
- fragment regulaminu konkursu
Z wszystkich nadesłanych nazw radni i sołtysi wyłonią 10 najlepszych, finałowych propozycji. Podczas tegorocznych dożynek, które odbędą się 14 września, mieszkańcy zagłosują na zwycięzcę.
Pełny regulamin konkursu można znaleźć na tej stronie.
Napisz komentarz
Komentarze